20+ godina
sa vama
Marketinška platforma

Akvizicija vrijedna 1,9 milijardi dolara: Adobe i Semrush spajaju SEO, GEO i AI

Autor: Biznis.ba
Foto: Ilustracija
Adobe će preuzeti digitalnu marketinšku platformu Semrush u ugovoru vrijednom oko 1,9 milijardi dolara.

U saopštenju objavljenom u srijedu, Adobe je naveo da će ovaj potez ojačati sposobnost obje kompanije da marketarima pruže jasniji i sveobuhvatniji uvid u to kako se njihovi brendovi pojavljuju i performiraju na internetu.

Ova akvizicija dodatno proširuje već robusnu ponudu Adobeovih marketinških rješenja, koja omogućavaju kompanijama da vode digitalne kampanje i prate online angažman. Kompanija je također postepeno integrirala AI u svoj marketinški ekosistem, od alata koji pomažu brendovima da generišu kreativne oglase do, nedavno, AI agenta osmišljenog da pomaže u brainstormingu ideja za kampanje na društvenim mrežama.

„Vidljivost brenda se mijenja pod utjecajem generativne AI, a brendovi koji ne iskoriste ovu novu priliku rizikuju gubitak relevantnosti i prihoda“, rekao je Anil Chakravarthy, predsjednik Adobeovog Digital Experience Businessa. „Sa Semrushom, otključavamo GEO za marketare kao novi kanal rasta uz njihov SEO, donoseći više vidljivosti, angažmana kupaca i konverzija kroz cijeli ekosistem.“

Adobe se pozicionira kao ključni igrač u orkestraciji korisničkog iskustva u eri agentne AI, nudeći alate koji pokrivaju lanac nabavke sadržaja, angažman kupaca i vidljivost brenda. Kompanija navodi da 99% firmi s liste Fortune 100, uključujući The Coca-Cola Company, General Motors i IBM, koristi njena AI rješenja za podršku i unapređenje poslovanja, piše Media Marketing.

Semrush donosi više od decenije SEO i GEO ekspertize, pomažući brendovima da povećaju vidljivost i ostanu lako pronađeni u eri u kojoj AI pretraživanje mijenja marketing. Kompanija je postala ključni partner marketarima koji razvijaju strategije generativne AI, a nedavno je prijavila 33% rasta enterprise ARR-a na godišnjem nivou, uz klijente poput Amazona, JPMorgan Chasea i TikToka.

„Adobe je industrijski lider u pomaganju marketarima da kreiraju personalizirana korisnička iskustva u velikim razmjerama. S pojavom LLM-ova i AI-pretraživanja, brendovi moraju razumjeti gdje i kako se njihovi kupci angažuju na tim novim kanalima“, rekao je Bill Wagner, izvršni direktor Semrasha. „Ova kombinacija marketarima donosi više uvida i mogućnosti da povećaju svoju vidljivost u današnjem promjenjivom digitalnom okruženju.“

Adobe, kroz alate kao što su AEM, Adobe Analytics i novi Brand Concierge, adresira izazove s kojima se brendovi susreću dok usvajaju agentnu AI. Udruživanjem snaga, Adobe i Semrush imaju za cilj ponuditi marketarima potpun pregled prisutnosti njihovog brenda na vlastitim platformama, tradicionalnoj pretrazi, LLM-ovima i širem internetu.

Godine 2023. Adobe je odustao od planiranog preuzimanja dizajnerske platforme Figma vrijednog 20 milijardi dolara nakon što su regulatori u Ujedinjenom Kraljevstvu i EU izrazili zabrinutost. Akvizicija Semrasha sada bi trebala biti finalizirana u prvoj polovini 2026., uz uslov regulatornog pregleda i odobrenja dioničara Semrasha.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba