Kažu da su putnici previše iskorištavali popuste.
Klub vjernosti, koji se zvao Prime, imao je 55.000 članova, što je vazdušnoj firmi donijelo 4,4 miliona eura prihoda. No, putnici su uštedjeli više od 6 miliona eura na promotivnim cijenama, zbog čega je firma poslovala s gubitkom.
Niskotarifna zvazdušna firma objavila je da ukida program koji je nudio pogodnosti uključujući popuste na letove, besplatne rezervacije sjedala i putno osiguranje. Program Prime pokrenut je u veljači, po cijeni od 79 eura godišnje za kupce u Velikoj Britaniji i EU. Svojim vjernim kupcima obećali su da će uštedjeti između 60 i 530 eura godišnje pridruživanjem programu.
Dara Brady, direktorica marketinga Ryanaira, rekla je da je probna verzija programa vjernosti tvrtku koštala više novca nego što je donijela. „Ova razina prihoda od pretplata ne opravdava vrijeme i trud koji su potrebni za stvaranje mjesečnih ponuda ekskluzivnih promocija za naših 55.000 Prime članova.“, prenosi SEEbiz.
Ryanair je izjavio da će svi članovi nastaviti uživati u ekskluzivnim ponudama niskih cijena do oktobra 2026., ali putnici se više neće moći ponovno pridružiti nakon petka, 28. novembra 2025.
„Zahvalni smo našim 55.000 Prime članova koji su se prijavili za ovo Prime probno razdoblje tokom proteklih osam mjeseci i mogu biti sigurni da će nastaviti uživati u ekskluzivnim uštedama na letovima i sjedalima do kraja svog 12-mjesečnog članstva“, izjavila je firma.