20+ godina
sa vama
Veliki uspjeh

Ray-Ban Meta: Prihod od pametnih naočala utrostručio se tokom godine

Autor: Biznis.ba
Foto: X.com
Prihod od prodaje pametnih naočala Ray-Ban Meta više se nego utrostručio u odnosu na prethodnu godinu, otkrila je EssilorLuxottica u ponedjeljak kao dio najnovijeg izvještaja o zaradi firme.

EssilorLuxottica je izjavila da je uspjeh naočala Ray-Ban Meta, izrađenih kao dio partnerstva s Facebookovom matičnom firmom koje datira iz 2019., pridonio ukupnoj prodaji u prvoj polovici godine od 14,02 milijarde eura (16,25 milijardi američkih dolara). Što predstavlja skok od 7,3% u odnosu na prethodnu godinu, piše CNBC.

„Predvodimo transformaciju naočala kao sljedeću kompjutersku platformu, onu u kojoj će se umjetna inteligencija, senzorna tehnologija i infrastruktura zdravstvene zaštite bogate podacima spojiti kako bi osnažili ljude i oslobodili naš puni potencijal“, rekli su izvršni direktor EssilorLuxottice Francesco Milleri i zamjenik izvršnog direktora Paul du Saillant u zajedničkoj izjavi. „Uspjeh Ray-Ban Meta naočala, lansiranje Oakley Meta Performance AI naočala i pozitivan odgovor na Nuance Audio glavne su prekretnice za nas u ovoj novoj granici.“

U izvještaju o zaradi, firma je navela da njihove nove pametne naočale Oakley Meta, predstavljene u junu, predstavljaju najnoviju liniju proizvoda koja je proizašla iz partnerstva s firmom za društvene medije, prenosi Financa ba.

Luxottica posjeduje nekoliko poznatih brendova, uključujući Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear i Persol.

U rujnu je Meta obnovila dugoročni partnerski ugovor s Luxotticom kako bi u sljedećoj deceniji sarađivali na razvoju višegeneracijskih pametnih naočala, prema objavi.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba