“Uprkos stagnaciji svjetske proizvodnje vozila, slaboj potražnji i kašnjenju elektromobilnosti i automatizirane vožnje, Bosch Mobility bilježit će u ovoj godini blagi rast”, priopćila je firma.
Prihod od prodaje trebao bi porasti “nešto manje od dva posto”, naveli su uoči sajma automobilske industrije IAA u Münchenu, koji se službeno otvara u utorak.
Bosch je najveći dobavljač automobilske industrije u svijetu, ali prodaje i kućanske aparate, električne uređaje i dizalice topline.
Boschov automobilski odjel čini 60 posto prihoda kompanije, a lani je bilježio pad prihoda za 0,7 posto, na 55,8 milijardi eura.
Uz standardne dijelove, poput pogonskih, sigurnosnih i sustava za upravljanje i kočenje, kompanija opskrbljuje proizvođače automobila i računalima i softverom visokih performansi.
“U mobilnosti baziranoj na softverskim rješenjima poslovanje firme Bosch Mobility nastavlja se razvijati od hardvera s ugrađenim softverom do usluga i potpuno neovisnog softvera koji proizvođači i partneri zatim integriraju u svoje sustave”, poručili su iz firme, prenosi SEEbiz.
“Radimo softver i hardver, odvojeno ili zajedno, standardizirano, integrirano, zasebno (…) Čak ni najpametniji automobil neće se ni u budućnosti pomaknuti ni za milimetar bez sofisticiranog hardvera”, naglasio je predsjednik upravnog odbora Stefan Hartung na sajmu.
Prijelaz na mobilnost temeljenu na softveru vjerojatno će ipak dodatno pojačati pritisak na zaradu, upozorili su u Boschu, najavljujući dodatno smanjenje troškova, povrh mjera pokrenutih još krajem 2023. godine nakon što je uprava utvrdila da pojedini dijelovi poslovanja više nisu konkurentni.
Firma planira ukinuti hiljade radnih mjesta širom svijeta, uključujući i matičnu Njemačku, napominje agencija dpa.