U pitanju model GV60 Magma, blizak rođak Hyundaijevog Ioniqa 5 N, koji bi u proizvodnju trebalo da krene još ove jeseni. Korejska prodaja će početi otprilike u isto vrijeme, ali Evropa i Amerika će morati da sačekaju sljedeću godinu.
Električni hatchback je tokom testova doveden do krajnjih granica u nekim od najzahtjevnijih okruženja na svijetu da bi se osiguralo da ispuni svoje obećanje o uzbudljivim performansama uparenim sa prefinjenom udobnošću.
Genesis još uvijek nije otkrio mnogo tehničkih detalja o GV60 Magma, naglasivši samo da sadrži "unapređenu tehnologiju baterije i motora".
Kako bilo, GV60 Magma je niži od standardnog modela i ima revidiranu prednju masku, zadnji spojler, izmijenjene branike, točkove od 20 inča, kao i sportsku unutrašnjost.
Pretpostavlja se da će GV60 Magma biti veoma blizu Ioniqu 5 N, koji ima 650 KS (sa dva elektromotora, pogonom na sva četiri točka i baterijama od 84 kWh), prenosi "AutoBlog".
"Genesis Magma predstavlja uzbudljivu priliku da se pomjere granice performansi i luksuza u vozilima visokih performansi, sa krajnjim ciljem razvoja modela ekskluzivnih za Genesis", navode iz Genesisa. "Brend će nastaviti da otkriva eksperimentalne koncepte uz pažljivo razmatranje i tehnoloških i estetskih elemenata. Iako su brzina i performanse važni, program Genesis Magma će gledati dalje od toga, dajući prioritet iskustvu vožnje kako bi rasplamsao radost sportske vožnje uz udobnost bez napora."