Vrijednost dionice 90 dolara

Discovery kupio Scripps Networks za 14,6 milijardi dolara

image

Kompanija Discovery Communications je kupila Scripps Networks Interactive za 14,6 milijardi dolara.

Vrijednost dionice je iznosila 90 dolara. Čitava transakcija će biti završena početkom naredne godine.

Akvizicija, koja je završena kasno sinoć, objedinit će Scrippsovu uglavnom žensku publiku koja gleda kanale kao što su HGTV, Travel Channel i Food Network s muškom publikom kanala Animal Planet i Discovery Channel, koji su dio Discoveryja.

Ovim potezom Discovery može smanjiti troškove i iskoristiti Scrippsove emisije za dodatni proboj na međunarodnom tržištu. Zajednički programi mogu osigurati dodatne prednosti u pregovorima s pružaocima usluga jeftinijih programskih paketa s manje kanala u ponudi.

Zajednička kompanija će imati 20 posto ukupnih gledatelja kablovske televizije, podaci su Barclaysa. To će im pojačati poziciju u pregovorima s distributerima.

Američki internet i kablovski provajderi su pod pritiskom s obzirom da sve više korisnika svoje omiljene emisije prati na telefonima i tabletima. Također je pojačana utrka za gledateljima streaming servisa poput Netflixa i Amazona.

Discovery će platiti transakciju s 70 posto u kešu i 30 posto u dionicama.



Biznis.ba / AA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Tradicija od 1869.

Zadruga Livač u blizini Banje Luke dnevno proizvede 100 kg trapista po "tajnoj recepturi"

Jedna od mnogih asocijacija na pomen imena Banje Luke je, bez ikakve sumnje, i čuveni sir trapist, s recepturom koju su u grad na Vrbasu donijeli katolički redovnici, pristigli ovdje još 1869. godine i osnovali samostan Marija Zvijezda, a potom kroz proizvodnju sira, piva, sukna i drugih artikala predstavljali privredni zamajac ovog dijela Bosne i Hercegovine.