Novi apetiti

Huawei želi na tržište SAD-a, Apple ima razloga za brigu

image

Prije pet godina, kineska telekomunikacijska kompanija Huawei zauzimala je tek jedan posto udjela ukupnog tržišta pametnih telefona. Danas je riječ o trećem najvećem brendu, odmah nakon Samsunga i Applea, prenosi Fortune.

Uspjeh Huaweija dolazi paralelno s činjenicom da se ovaj brend ne može naći u regularnoj prodaji na tlu Sjedinjenih Američkih Država. Iako je bilo pokušaja da se otključani uređaji pokušaju prodati putem online prodavnica, nije bilo značajnijeg prodora.

Glavni razlog je što se telefoni u SAD-u prodaju uglavnom putem provajdera. I upravo je tim putem krenula kineska kompanija kako bi jednom za sva vremena zagrabila američki udio smartphone kolača.

Naime, Huawei se pokušava dogovoriti s AT&T-em, najvećim telekomunikacijskim provajderom u SAD-u. Glavni problem je Huaweijev čipset Kirin koji AT&T još uvijek nije odobrio za uparivanje sa svojom mrežom.

Nijedna kompanija nije htjela da komentariše potencijalno partnerstvo.

S obzirom na to da je Huawei pokrio gotovo 10 posto globalnog tržišta tokom 2016. godine, predviđa se da će ovom brzinom kineska kompanija 2018. godine prestići Apple. Ukoliko se otvore američke kapije, Apple bi mogao pasti na treće mjesto već tokom 2017.


Biznis.ba / Klix.ba

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Građevinac iz Bugojna

FOTO / Ramiz Ahmetović sagradio 170 munara: U svaku od njih ugrađen je dio mene

Munara ili minaret, potiče od arapske riječi manara, a ima značenje “svjetionik”. Vitke i visoke, prislonjene uz džamije, munare su značajna obilježja za brojne gradove u regiji i svijetu. Osim toga, predstavljaju simbol vjere islama i jedan su od najkarakterističnijih oblika u islamskoj arhitekturi.