Predstavljeni podaci

Agrokor revizija: U maloprodaji ostvaren gubitak od 2,2 milijarde kuna

image Ante Ramljak

Revizorsko izvješće pokazalo je kako je u maloprodajnom dijelu Agrokora u prošloj godini ostvaren neto gubitak od 2,2 milijarde kuna, od čega u Konzumu 1,9 milijardi kuna, kazao je u četvrtak izvanredni povjerenik u Agrokoru Ante Ramljak, predstavljajući rezultate kompanija iz sastava tog koncerna.

Kako javlja Hina, u maloprodajnom segmentu revizija je obuhvatila Konzum i Tisak, a ukupan negativni efekt u 2015. i 2016. godini u tom segmentu iznosio je 2,5 milijardi kuna, kazao je Ramljak.

U poljoprivredi - Belju, PIK-u Vinkovci i Vupiku ostvaren je neto gubitak u 2016. godini od 300 milijuna kuna, a u prehrani, koja obuhvaća Ledo, Jamnicu, Zvijezdu i PIK Vrbovec,  700 milijuna kuna. U razdoblju od 2015. i 2016. godine ukupni negativni efekt na neto dobit u poljoprivredi dosegnuo je 200 milijuna kuna, a u prehrani 1,4 milijarde kuna.

Najznačajniji negativni utjecaj na dobit u 2016. čine rezervacije od 50 posto na međusobnim potraživanjima unutar Agrokor grupe, pokazalo je revizorsko izvješće. Ramljak je kazao da opseg revizije Agrokora koji je napravio PricewaterhosuseCoopers (Pwc) obuhvaća 27 društava, koji su obveznici zakonske revizije u Hrvatskoj, 3 društva u Srbiji i 3 društva u BiH, pri čemu je obuhvaćeno 99 posto grupnog prihoda te 98 posto grupne dobiti za 2016. godinu.

"Zahvaljujući zaštiti koju društvima sada pruža zakon o postupku izvanredne uprave sa ciljem restrukturiranja i nastavka poslovanja, ovi izvještaji pripremljeni su po načelu neograničenosti poslovanja", istaknuo je Ramljak, pojasnivši kako je to važno, jer da nema tog zakona, financijski izvještaji bi doveli u pitanje buduću opstojnost cijele grupe i kompanija, odnosno trebao bi se otvoriti stečajni postupak.

Ukoliko bi se izvještaji pripremali na likvidacijskoj osnovi, na osnovi stečaja, gubitak vrijednosti po kompanijama bio bi puno veći, napomenuo je Ramljak.

Biznis.ba / FENA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.