Francuski luksuz

Louis Vuitton proglašen najvrijednijim modnim brendom u svijetu

image

Francuski luksuzni modni brend Louis Vuitton proglašen je najvrijednijim modnim brendom u svijetu prema ocjenama golbalnog konzultantskog brenda Interbrand.

Modna kompanija koju je još davne 1854. godine osnovao modni dizajner i biznismen Louis Vuitton, zauzela je 19. mjesto na Interbrandovoj listi, dok su tehnološke kompanije Apple, Google i Microsoft zauzele prva tri mjesta.
 
Globalna direktorica firme Interbrand Rebecca Robins izjavila je kako je Louis Vuitton povezao svoj brend s kulturom te da im je strategija dobro promišljena.
 
"Njihova strategija je dobro potaknuta i izražena snagom njihovog uvjerenja", kazala je Robins.
 
Visoki rezultat kuća Louis Vuitton je ostvarila zahvaljujući njenim dugogodišnjim finansijskim rezultatima i sposobnostima da utječe na izbor kupaca, kako prenose strani mediji.
 
Pored Vuittona, ostali modni brendovi koji su se našli na Interbrandovoj listi su Hermes, koji je zauzeo 32. mjesto, Gucci je zauzeo 51. mjesto, Burberry 86., Prada se spustila na 94. mjesto, dok je Dior zauzeo tek 95. mjesto.

 

Biznis.ba / Klix.ba

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Bosanska Posavina

Korparstvom se bavi još samo nekoliko porodica: Od pruća stvaraju čuda i ne daju da zanat zamre

Korparstvo je zanat u Bosanskoj Posavini star više od stotinu godina, a brojne porodice dugo su, izrađujući predmete od vrbovog pruća, imale posao na kućnom pragu i sigurnu egzistenciju. Ovi ljudi znali su od pruća isplesti korpe, ukrasne predmete, pa i namještaj - stolove i stolice za bašte.