Francuski luksuz

Louis Vuitton proglašen najvrijednijim modnim brendom u svijetu

image

Francuski luksuzni modni brend Louis Vuitton proglašen je najvrijednijim modnim brendom u svijetu prema ocjenama golbalnog konzultantskog brenda Interbrand.

Modna kompanija koju je još davne 1854. godine osnovao modni dizajner i biznismen Louis Vuitton, zauzela je 19. mjesto na Interbrandovoj listi, dok su tehnološke kompanije Apple, Google i Microsoft zauzele prva tri mjesta.
 
Globalna direktorica firme Interbrand Rebecca Robins izjavila je kako je Louis Vuitton povezao svoj brend s kulturom te da im je strategija dobro promišljena.
 
"Njihova strategija je dobro potaknuta i izražena snagom njihovog uvjerenja", kazala je Robins.
 
Visoki rezultat kuća Louis Vuitton je ostvarila zahvaljujući njenim dugogodišnjim finansijskim rezultatima i sposobnostima da utječe na izbor kupaca, kako prenose strani mediji.
 
Pored Vuittona, ostali modni brendovi koji su se našli na Interbrandovoj listi su Hermes, koji je zauzeo 32. mjesto, Gucci je zauzeo 51. mjesto, Burberry 86., Prada se spustila na 94. mjesto, dok je Dior zauzeo tek 95. mjesto.

 

Biznis.ba / Klix.ba

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Pokrenuo biznis

Admir Ganibegović, povratnik u Modriču: Živio sam u Njemačkoj, ali najljepši je rodni kraj

Admir Ganibegović se vratio u Modriču prije šesnaest godina, nakon što je početkom rata devedesetih godina morao napustiti svoj dom. Rat je proveo u izbjeglištvu u Njemačkoj, u Minhenu, a prve poratne godine proveo je u sarajevskom naselju Ilidža.