Kompanije

Euro Roal povećao promet za 55 posto

image

Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oila, ostvarila je u 2017. godini promet viši od 24 miliona KM, što čini povećanje od 55 posto u odnosu na 2016. godinu.

Razlog za ovo enormno povećanje prihoda je ulazak u prošlu godinu sa novim prodajnim asortimanom PVC LB. profila, polikarbonata i pleksiglasa, kao i povećan plasman aluminijskih i inokx profila, navodi se u saopćenju Euro Roala.

- U 2017. godini smo se okrenuli prema industrijskim potrošačima, najviše u inox i aluminijskom asortimanu. Ta promjena nam je donijela nove klijente, ali i novi seriozitet u oblasti kojom se bavimo. Uz našu raniju orijentaciju prema građevinskim-konstrukcionim profilima, odnosno proizvođačima u građevinskom sektoru, koju smo dodatno unaprijedili, i ovaj put smo uspjeli ponuditi novu vrijednost koju je tržište prepoznalo -  kazao je direktor Euro Roala Admir Djedović.

Kompanija iz godine u godinu od njenog osnivanja 2011. bilježi samo pozitivne trendove povećanja prometa. Tako je Euro Roal i u 2016. godini ostvario povećanje prometa za 45 posto u odnosu na 2015. Osim akvizicija kao što je bila početkom prošle godine kada je Hifa Oil kupila njemačkog proizvođača sa tradicijom dugom 50 godina LB. profile GmbH, tu su još i otvaranje skladišta u Hadžićima kod Sarajeva 2012. godiine, zatim otvaranje velikog lagera u Cazinu 2013. godine, kao i zastupništva i strateška partnerstva sa evropskim i svjetskim brandovima.

Direktor Djedović dodaje da se radi o mladom timu koji nastoji biti inovativan, pratiti 'signale' tržišta, na osnovu toga kreirati politiku prodaje na terenu, a onda i biti u stanju brzo reagirati sa ciljem da se bude korak ispred ostalih.

Euro Roal je vodeći distributer aluminijskih , PVC LB. profila, materijala od inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, a nedavno je dobio i zastupništvo za Bosnu i Hercegovinu Maco okova za PVC stolariju.

Plan za 2018. je zadržati lidersku poziciju u distribuciji aluminija i inoxa, razvijati nove projekte prodaje asortimana PVC stolarije, LB.profila, polikarbonata i pleksiglasa na domaćem tržištu, te ulazak na tržišta Balkana sa vlastitim lagerima. Za sada je Euro Roal sa svojim asortimanom prisutan na tržištima Srbije i Kosova, sa namjerom da se uđe na tržišta i drugih zemalja jugoistočne Evrope, navodi se u saopćenju ove kompanije.


Biznis.ba / FENA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
U BiH sam pronašla svoj izazov

Travničanka među 18 najuspješnijih mladih ljudi u svijetu

Direktor "Networksa" Ajla Fijuljanin iz Travnika uvrštena na listu 18 najuspješnijih mladih ljudi u svijetu.