SASE

Vispak preuzeo 48,8% dionica Svjetlostkomerca

image

Vispak d.d. Visoko je na Sarajevskoj berzi preuzeo 48,8% dionica kompanije Svjetlostkomerc d.d. Sarajevo. S tim u vezi Vispak raspisuje tender u zakonski predviđenom roku za preuzimanje društva Svjetlostkomerc d.d. Sarajevo.

Svjetlostkomerc d.d. Sarajevo vodeći je bosanskohercegovački maloprodajni lanac specijaliziran za prodaju knjiga, udžbenika, školskog pribora, darovne galanterije i kancelarijskog materijala.

- Svjetlostkomerc je lider na tržištu u svojoj branši. Trenutno kompanija posjeduje 17 maloprodajnih objekata vrhunski opremljenih po najvišim standardima koje jedna knjižara treba imati. Naša namjera je jačanje liderske pozicije, širenje poslovanja i upotpunjavanje portfolio novim uslugama i asortimanom - navode iz kompanije Vispak.

Svetlostkomerc raspolaže sa više od 10.000 kvadratnih metara vlastitog poslovnog prostora od čega je preko 6.000 kvadratnih metara na najatraktivnijem mjestu u Sarajevu. Svjetlostkomerc ima potpisane ugovore o distribuciji i prodaji sa svim relevatnim inostranim i domaćim izdavačkim kućama, autorima knjiga i udžbenika kao i najpoznatijim svjetskim proizvođačima školskog i kancelarijskog materijala, a distribuira brandove kao što su Staedtler, Junior, Double A, Cassa, Walker, Duki Daso, Miquelrius, itd.

Svjetlostkomerc je sinonim za knjižaru u BiH  i veleprodaju školskog pribora i kancelarijskog materijala, i prepoznatljiv je brand na domaćem tržištu, sa tradicijom dužom od 70 godina. Kompanija trenutno zapošljava 80 radnika.

Biznis.ba / NAP

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.