Voda ljubavi

Prirodna izvorska voda Lejla- novi proizvod Sarajevske pivare

image

Sarajevska pivara d.d. je na tržište Bosne i Hercegovine plasirala svoj novi proizvod, prirodnu izvorsku vodu Lejla, čije je zaštitno lice popularni pjevač i kantautor Hari Varešanović.

Lejla je čista, prirodna, izvorska, domaća, bh. voda, koja izvire u netaknutoj prirodi planine Trebević. Potiče iz podzemnih ležišta vode, zaštićenih od svakog zagađenja. Takvu- kristalno čistu i netaknutu- Sarajevska pivara je crpi iz vlastitog bunara s dubine od 297 m, koji se nalazi na lokaciji Pivare, na Bistriku, podno Trebevića.

 „Nakon potpunog redizajna Sarajevskog i proširenja palete proizvoda piva,  došlo je vrijeme da moderniziramo i segment voda koje Sarajevska pivara puni. Poznato je da smo jedna od rijetkih pivara koja ima vlastiti izvor vode, i to čak tri bunara. Kvalitet naše vode je vrhunski, svakodnevno kontroliran i nepromijenjen više od 150 godina i sigurni smo da će i ovaj naš proizvod pronaći put do konzumenata,“ rekao je generalni direktor Sarajevske pivare d.d. Zlatko Ramić.

Hari Varešanović je 1984. godine osnovao band Hari Mata Hari, koji postaje njegov životni muzički projekt. Od tada je Varešanović objavio 15 albuma, održao hiljade koncerata i prodao milione nosača zvuka. Varešanović je  izvođač nekih od najljepših  balada na ovim prostorima i upravo je sa pjesmom „Lejla“, 2006. godine, na  Eurosongu u Atini,  osvojio  3. mjesto i ostvario najbolji plasman u historiji nastupa naše zemlje na ovom prestižnom muzičkom takmičenju  te fantastičnim nastupom oduševio cijelu Evropu.

„Zaista mi je iskreno zadovoljstvo što učestvujem  u ovom projektu. Naziv kampanje je „Voda ljubavi“, a upravo je  ljubav  pokretač svega- ljubav prema poslu, djeci, porodici, muzici, domovini… Ljubav je neophodna za život, kao i voda. Stoga je naša Lejla- voda ljubavi,“ rekao je Varešanović. 

Lejla prirodna izvorska voda je izuzetno stabilnog kvaliteta i ima stalan, nepromijenjen i izbalansiran omjer metala i minerala. Blagotvorno djeluje na ljudski organizam, pogodna je za konzumaciju kod svih uzrasta i može se konzumirati u neograničenim količinama.

Biznis.ba / FENA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Pokrenuo biznis

Admir Ganibegović, povratnik u Modriču: Živio sam u Njemačkoj, ali najljepši je rodni kraj

Admir Ganibegović se vratio u Modriču prije šesnaest godina, nakon što je početkom rata devedesetih godina morao napustiti svoj dom. Rat je proveo u izbjeglištvu u Njemačkoj, u Minhenu, a prve poratne godine proveo je u sarajevskom naselju Ilidža.