Uspješno posluje

"Mlijekoprodukt" Kozarska Dubica: Kvalitetom do potrošača

image

Razvoj novih proizvoda, jačanje brendova i povjerenja potrošača uz zadržavanje dostignutog vrhunskog kvaliteta glavni su planovi za budućnost "Mlijekoprodukta" iz Kozarske Dubice.

Ključna godina za ovo preduzeće bila je 2007, kada je ušlo u sastav "Imlek grupe", koja je regionalni lider u ovoj oblasti. Pet godina kasnije aktivirali su mliječni portfolio kompanije "Natura Vita" iz Teslića i brend Natura milk uvrstili u svoj portfolio zajedno sa brendovima Vitalia, Moja kravica, Balans+, Jogood, Bello i Grekos.

Na ovaj način "Mlijekoprodukt" je dodatno učvrstio svoju poziciju lidera u mliječnoj industriji u BiH i postao jedan od većih regionalnih proizvođača.

Kompanija veoma uspješno posluje i od svog osnivanja bilježi konstantan rast svih najvažnijih parametara kojima se mjeri poslovanje.

"Neki od parametara koji su posebno bitni za nas su otkup sirovog mlijeka, koje je vrhunskog kvaliteta i koje se ostvaruje isključivo na domaćim farmama, povećanje prodaje i konstantan rast tržišnog učešća na domaćem tržištu, kao i činjenica da značajan dio prodaje ostvarujemo u izvozu, gdje smo prisutni i na veoma zahtjevnom tržištu Evropske unije. Sve su to rezultati koji nam daju za pravo da budemo više nego zadovoljni našim poslovanjem", kažu u "Mlijekoproduktu".

Smatraju kako je glavni preduslov koji stoji iza ovog uspjeha snažna fokusiranost na proizvodnju proizvoda vrhunskog kvaliteta i stvaranje povjerenja potrošača u njihove brendove.

Zapošljavaju 320 radnika, koji opslužuju kompletan lanac od otkupa i dovoza sirovog mlijeka, proizvodnje do distribucije gotovih proizvoda na tržište.

"Svjesni smo da su ljudski resursi i njihova kreativnost, inovativnost, motivisanost i informisanost najvažniji resurs u kreiranju dodatnih vrijedosti naše kompanije, tako da kontinuirana edukacija i investiranje u profesionalni razvoj zaposlenih predstavlja naše dugoročno strateško opredjeljenje", poručuju iz "Mlijekoprodukta".

Kao najveći problem na tržištu vide nelojalnu konkurenciju, koja prodaje proizvode ispod tržišne vrijednosti jer ne poštuju zakonske propise o standardu kvaliteta i deklarisanju proizvoda.

"Sa druge strane, adaptacijom i početkom primjene adaptiranog SSP-a otvorili smo vrata našeg tržišta za gotove proizvode koji imaju nižu cijenu od tržišne jer su proizvedeni od jeftine sirovine koja je stimulisana raznim vrstama podsticaja, tako da se i ovo može tretirati jednom vrstom nelojalne konkurencije, ako imate u vidu uslove našeg tržišta", ocjenjuju oni.

Od države očekuju da iznađe rješenje kako bi se održao nivo proizvodnje na domaćim farmama u cilju stabilnosti cijelog mljekarskog sektora, te da se kvalitetnijim i češćim kontrolama sa tržišta uklone proizvodi koji svojim kvalitetom i nezakonitim deklarisanjem ne zaslužuju da se nađu na policama prodajnih objekata.

"Takođe, smatramo da bi država trebala i mogla značajnije podstaći kupovinu domaćih proizvoda kroz kreiranje jedne jasne i dugoročne strategije čijom bi se dosljednom primjenom kreirao ambijent u kojem bi potrošači shvatili važnost kupovine domaćih proizvoda kao nečega što je prvenstveno i dugoročno u njihovom ličnom interesu", zaključili su u "Mlijekoproduktu".

PROFIL

    Naziv: "Mlijekoprodukt"
    Sjedište: Kozarska Dubica
    Osnovano: 1997.
    Djelatnost: Otkup i prerada mlijeka
    Broj zaposlenih: 320
    Kontakt: 052/448-244, www.mlijekoprodukt.com

O projektu

Projekat "50+" pokrenuli su "Nezavisne novine i Privredna komora Republike Srpske, a u okviru Projekta promocije domaće proizvodnje "Naše je bolje".

On će trajati tokom 2017. godine, a planirano je kontinuirano predstavljanje uspješnih privatnih preduzeća koja posluju u našoj zemlji, a zapošljavaju 50 i više radnika.

Cilj projekta je predstaviti što više pozitivnih primjera privatnog preduzetništva, kako bismo podstakli investicije i razvojne programe i kako bi javnost bila upoznata s poslovnim mogućnostima, proizvodnim asortimanom ili uslugama koje pružaju domaće kompanije. Projekat je podržao i grad Prijedor.

Biznis.ba / NN

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Građevinac iz Bugojna

FOTO / Ramiz Ahmetović sagradio 170 munara: U svaku od njih ugrađen je dio mene

Munara ili minaret, potiče od arapske riječi manara, a ima značenje “svjetionik”. Vitke i visoke, prislonjene uz džamije, munare su značajna obilježja za brojne gradove u regiji i svijetu. Osim toga, predstavljaju simbol vjere islama i jedan su od najkarakterističnijih oblika u islamskoj arhitekturi.