Prodaja pelena na tržištu BiH

"Violeta" postala lider!

image Petar Ćorluka

Bosanskohercegovačka kompanija "Violeta" postala je tržišni lider u prodaji pelena u našoj zemlji.

"Violeta" i "Procter & Gamble" zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49 posto, odnosno od 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je "Violeta" u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju "Euromonitora".

Navode da je "Violeta" pokazala da je moguće nositi se sa svjetskim gigantima. Tako je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća kompanija ima dominaciju na tržištu.

"Violeta", pored papirnih ručnika, maramica, salveta, pelena, uložaka, toaletnog papira, vlažnih maramica... proizvodi i deterdžente za suđe i rublje, te omekšivače. Cvijetni sastojci u mirisima su neizbježni, a među cvjetovima dominantna je ljubičica/ljubica (viola), po kojoj su i kćerka vlasnika Ljubica i sama kompanija dobile ime.

"Ljubičica je simbol proljeća, bujanja i rasta, a to smo mi u 'Violeti', koji ne mirujemo i stalno ulažemo u kadar i opremu, te tragamo za inovacijama, prateći zahtjeve tržišta", ističe vlasnik Petar Ćorluka.

Biznis.ba / Avaz

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Tradicija od 1869.

Zadruga Livač u blizini Banje Luke dnevno proizvede 100 kg trapista po "tajnoj recepturi"

Jedna od mnogih asocijacija na pomen imena Banje Luke je, bez ikakve sumnje, i čuveni sir trapist, s recepturom koju su u grad na Vrbasu donijeli katolički redovnici, pristigli ovdje još 1869. godine i osnovali samostan Marija Zvijezda, a potom kroz proizvodnju sira, piva, sukna i drugih artikala predstavljali privredni zamajac ovog dijela Bosne i Hercegovine.