Prodaja pelena na tržištu BiH

"Violeta" postala lider!

image Petar Ćorluka

Bosanskohercegovačka kompanija "Violeta" postala je tržišni lider u prodaji pelena u našoj zemlji.

"Violeta" i "Procter & Gamble" zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49 posto, odnosno od 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je "Violeta" u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju "Euromonitora".

Navode da je "Violeta" pokazala da je moguće nositi se sa svjetskim gigantima. Tako je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća kompanija ima dominaciju na tržištu.

"Violeta", pored papirnih ručnika, maramica, salveta, pelena, uložaka, toaletnog papira, vlažnih maramica... proizvodi i deterdžente za suđe i rublje, te omekšivače. Cvijetni sastojci u mirisima su neizbježni, a među cvjetovima dominantna je ljubičica/ljubica (viola), po kojoj su i kćerka vlasnika Ljubica i sama kompanija dobile ime.

"Ljubičica je simbol proljeća, bujanja i rasta, a to smo mi u 'Violeti', koji ne mirujemo i stalno ulažemo u kadar i opremu, te tragamo za inovacijama, prateći zahtjeve tržišta", ističe vlasnik Petar Ćorluka.

Biznis.ba / Avaz

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Građevinac iz Bugojna

FOTO / Ramiz Ahmetović sagradio 170 munara: U svaku od njih ugrađen je dio mene

Munara ili minaret, potiče od arapske riječi manara, a ima značenje “svjetionik”. Vitke i visoke, prislonjene uz džamije, munare su značajna obilježja za brojne gradove u regiji i svijetu. Osim toga, predstavljaju simbol vjere islama i jedan su od najkarakterističnijih oblika u islamskoj arhitekturi.