Adnan Terzić

Plan je da do kraja mandata izgradimo još 180 km ceste

image Adnan Terzić

Direktor JP Autocesta FBiH Adnan Terzić gostovao je jučer u popodnevnoj emisiji „Nešto novo“ na TV Alfa. Tema razgovora bila je regionalni projekat za koji je Odbor direktora Evropske invensticione banke odobrio kredit u iznosi od 100 miliona eura, za Autoceste FBiH.

- Kada govorimo o Koridoru 5C imamo 92 kilometra izgrađena, plan nam je da uradimo još, u ovom mandatu,  180 kilometara ceste. Imamo jedan dio kroz Republiku Srpsku za koji ne znam kada će doći na dnevni red u tamošnjim institucijama, kazao je Terzić.

Gradnja koridora 5C najviše zavisi od sredstava i ekonomske moći , a pored ostalog i od unutranjih odnosa u državi i Federaciji, naglasio je direktor Autocesta FBiH, naglasivši kako je bilo mnogo neaktivnosti subjekata i nesnalaženja pojedinaca.

- Mislim da smo sad uspjeli da posložimo atmosferu u kojoj možemo govoriti o stvarnom ubrzanju izgradnje. Imali smo dvije godine zastoja, zato što smo imali preko 170 miliona duga, naslijeđenog od prošle Uprave, koji je donekle saniran. Imali smo i jednu nevjerovatnu pohlepu i potrebu pojedinaca da dobiju projekte, pa smo sve zaustavili, pokvarili odnose sa bankom, istaknuo je Terzić.

Terzić je napomenuo i da tri mjeseca po preuzimanju dužnosti direktora u Autocestama FBiH nije smio komunicirati sa glavnim investitorom, EIB-om. No,  ta situacija se, kako je kazao riješila i odbrena su sredstva od 100.000 eura.

- Sada predstoji trka sa vremenom i ubrzavanje procedure potpisivanje i ratifikacije, odobravanja od Predsjedništva i parlamenata. Ono što me radije, imam informaciju da će Parlament FBiH u sklopu zaključaka, postaviti svim ministarstvima u Vladi FBIH, multiprioritet rješavanje svih obaveza koje oni imaju na Koridoru 5C, kazao je Terzić.

Usvajanje seta zakona o akcizama, uveliko bi pomoglo bi zato što bi vlasti mogle imati obezbjeđenje bankama za vraćanje kredita.Ukoliko bi , kazao je direktor Autocesta FBiH.

- Ukoliko bi akcize bile usvojene, imalo bi oko 800 miliona eura da do kraja 2018. godine, aktiviramo, dogovorimo i podijelimo poslove. To je nažalost plafon do 2023.godine, zato pokušavamo naći alternativne načine i imamo ideju Vlade FBiH da se pokrene novi način nabave i izgradnje, da raspišemo tender, onaj ponuđač koji bude najbolji sa sobom dovede banku, država sa njim ispregovara ugovor, i nakon što završi objekat i kredit i objekat preda državi. Drugi način je da ovaj sjeverni dio do Tarčina pokušamo dogovoriti sa partnerom koji je preuzeo upravljanje i naplatu cestarine na sjevernom dijelu, a izgradio ostatak do Odžaka, pojasnio je Terzić

Završetak radova na 2. fazi koja treba biti završena do novembra, treba se izgraditi još 10 km, most Svilaj, te dionice Svilaj -Odžak, i od Odžaka prema Žepču. Planovi su da to završi do 2023.godine završi spajanje dionica Koridora, barem što se tiče Federacije, kazao je Terzić.


Biznis.ba / Avaz

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Tradicija od 1869.

Zadruga Livač u blizini Banje Luke dnevno proizvede 100 kg trapista po "tajnoj recepturi"

Jedna od mnogih asocijacija na pomen imena Banje Luke je, bez ikakve sumnje, i čuveni sir trapist, s recepturom koju su u grad na Vrbasu donijeli katolički redovnici, pristigli ovdje još 1869. godine i osnovali samostan Marija Zvijezda, a potom kroz proizvodnju sira, piva, sukna i drugih artikala predstavljali privredni zamajac ovog dijela Bosne i Hercegovine.