Masovni odziv Mostaraca na glasanju

Mostar izabran za novu destinaciju Eurowingsa, dobija direktnu liniju za Keln

image

Mostar je postao nova destinacija niskotarifne njemačke kompanije Eurowings zahvaljujući glasovima prikupljenim u online anketi. U napetoj završnici Mostar je pobijedio irski Shannon i talijanski Trapani te će u narednoj ljetnoj sezoni dobiti direktnu liniju za Keln.

Nakon jednosatnog glasanja u kojem je Mostar konstantno vodio i na kraju osvojio 38 posto glasova na Facebooku, kompanija Eurowings oglasila se porukom "Hvala na glasanju i vidimo se u Bosni i Hercegovini".



Eurowings je ranije objavio listu deset evropskih destinacija i pozvao posjetioce svoje stranice da glasanjem odluče koji će grad tokom naredne ljetne sezone ući u red letenja. U konkurenciji s Mostarom našli su se Brač, Trst, Castellon, Podgorica, Shannon, Trapani, Bergen, Belfast i Biarritz.

Mostar se zahvaljujući glasovima vrlo brzo našao u finalnom krugu glasanja, a tijesna borba sve vrijeme je vođena sa Shannonom i Trapanijem. Brojne javne ličnosti pozvale su građane da glasaju za Mostar, a gradonačelnik Ljubo Bešlić prije glasanja je istakao da je dobijanje ovakvih letova od velikog značaja za razvoj Mostara i Hercegovine.

Aerodrom Mostar već godinama pokušava proširiti ponudu letova neke niskotarifne kompanije, a napori su se konačno isplatili.



Biznis.ba

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Closenger

Mladi Eniz Vuković iz Gradačca kreirao novu društvenu mrežu svjetskog nivoa

Bosanac Eniz Vuković (23), programer iz Gradačca, kreirao je closenger, novu društvenu mrežu svjetskog nivoa poput facebooka.