Radionica u Sarajevu

Praćenjem medija kompanije mogu značajno poboljšati svoje poslovanje

image

Poslovni subjekti korištenjem usluga praćenja medija mogu značajno poboljšati svoje poslovne rezultate, istaknuto je na radionici "Važnost praćenja medija i istraživanja tržišta u procesu donošenja odluka" koju je danas u Sarajevu organizirala Vanjskotrgovinska komora (VTK) Bosne i Hercegovine, u saradnji s agencijom za praćenje i analizu medija "Kliping BH".

Direktor agencije "Kliping BH" Sean Ćorović rekao je da tržište praćenja medija u BiH bilježi konstantan rast koji je u posljednjih pet godina iznosio 250 posto, ali da još itekako ima prostora za napredak i edukaciju klijenata o važnosti te oblasti.

- Velike kompanije ne mogu zamisliti svoje poslovanje bez praćenja medija, društvenih mreža, istraživanja tržišta i zadovoljstva kupaca, ali često agencije za te usluge budu angažirane tek kad se u medijima pojavi nešto što može negativno utjecati na poslovanje, što je pogrešan pristup i može dovesti do značajnih šteta - naveo je Ćorović. 

Dodao je da je jedan od najbitnijih aspekata praćenja medija mogućnost sprječavanja kriza i negativnog utjecaja medija koji su danas izuzetno bitni jer kreiraju javno mijenje, mišljenje potrošača i samo tržište.

Portparolka Sarajevske pivare Melisa Sefer-Ličin naglasila je da je praćenje medija od krucijalne važnosti i da u toj kompaniji imaju mnogo alata kojima prate medije, društvene mreže, kao i tržište i konkurenciju.

- Nije moguće poduzeti nijedan ozbiljan poslovni korak ako ne znate šta se događa na tržištu i gdje je pozicija vaše kompanije - kazala je Sefer-Ličin.

Direktorica Sektora za edukaciju VTKBiH Elma Kovačević-Bajtal izjavila je da proces donošenja odluka predstavlja važnu aktivnost svakog menadžera kojoj se, po mišljenju stručnjaka, ne poklanja dovoljno vremena i pažnje zbog čega su se odlučili da ukažu na važnost medijskog praćenja jer donošenje odluka zavisi od vrste informacija kojim raspolažu.

Biznis.ba / FENA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.