Prva menadžment konferencija

Hotelijeri i ugostitelji u BiH: Šta je potrebno da radimo bolje

image Belma Mujadinović

Prva menadžment konferencija hotelijera i ugostitelja u BiH "Hotel 21" sa tematskim nazivom "Bosna i Hercegovina u globalnoj konkurentnosti" održat će se u Sarajevu 20. aprila.

Konferencija u organizaciji Konsultantse agencije "Swotted" bit će mjesto gdje će se razgovarati i analizirati rješenja u svim segmentima turizma kao industrije s naglaskom na hotelijerstvo i ugostiteljstvo.

- "Hotel 21" simbolizira sve promjene u trendovima, zahtjevima gostiju i konkurenciji u 21. stoljeću. Na samoj konferenciji će se razgovarati kako se cijela industrija i svaki pojedini biznis trebaju pozicionirati da bi povećali profitabilnost u odnosu na to što BiH ima kao turističku infrastrukturu - kazala je za "Avaz" suvlasnica agencije Belma Mujadinović.

U fokusu konferencije bit će sve ono što je potrebno da radimo bolje. Dakle, menadžment alati i metode za bolje strateško i operativno poslovanje ugostiteljskih objekata s naglaskom na upotrebu novih IT tehnologija, kontrolnih i finansijskih alata kao podrške profitabilnom odlučivanju, te marketing i prodajnih modela i "trikova" za povećanje prihoda.

Pored agencije "Swotted" koja okuplja platformu eksperata iz različitih oblasti biznisa, glavni organizacijski partneri konferencije su Privredna komora FBiH i Turistička zajednica KS.

- Ovo nije projekt agencije "Swotted". Ovo je projekt grupe profesionalaca, ali prije svega entuzijasta, koja vidi potencijal industrije i potrebu da o tome govorimo. Od početka ideja ima snažnu podršku svih aktera u industriji, a ustvari inicirali su je hotelijeri, kada su nas počeli kontaktirati s upitima o seminarima i edukacijama, nakon što smo na našoj stranici nedavno počeli s blog rubrikom o hotel menadžmentu - pojasnila je Mujadinović.

Biznis.ba / Avaz

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.