Berze

Sedmični promet Banjalučke berze 3,9 miliona KM

image Banjalučka berza

Na ovosedmičnom trgovanju na Banjalučkoj berzi ostvaren je promet od 3.960.032,94 KM, kroz 793 transakcija.

Na službenom berzanskom tržištu - segment fondova ostvareno je 222.259,22 KM, što predstavlja 5,61 posto od ukupnog ovosedmičnog prometa.
 
Od akcija na službenom berzanskom tržištu - lista B najveći promet u ovoj sedmici imale su akcije Telekoma Srpske a.d. Banja Luka, kojima se trgovalo u vrijednosti od 88.053,91 KM. Prosječna cijena akcija na kraju ove sedmice bila je 1,69 KM, čime je ostvaren rast od 0,60 posto u odnosu na kraj prošle sedmice.
 
Kod akcija na službenom berzanskom tržištu - segment fondova najveći promet u ovoj sedmici imale su akcije ZIF Zepter fond a.d. Banja Luka, kojima se trgovalo se u vrijednosti od 110.341,28 KM. Prosječna cijena akcija na kraju ove sedmice bila je 7,62 KM, čime je ostvaren rast od 1,60 posto u odnosu na kraj prošle sedmice.
 
Obveznicama je ostvaren promet od 1.446.715,11 KM, što predstavlja 36,53 posto ukupnog ovosedmičnog prometa. Najveći promet je ostvaren obveznicama Republika Srpska - izmirenje ratne štete 7 kojima se trgovalo u vrijednosti od 460.729,00 KM.
 
Kod akcija na slobodnom berzanskom tržištu najveći promet u ovoj sedmici imale su akcije Nestro Petrola a.d. Banja Luka, kojima se trgovalo se u vrijednosti od 3.729,54 KM. Prosječna cijena akcija na kraju ove sedmice bila je 1,00 KM, čime je ostvaren rast od 25,00 posto u odnosu na kraj prošle sedmice.
Trezorskim zapisima se trgovalo u vrijednosti od 2.133.432,40 KM.

 

(Biznis.ba/Fena)

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.