Berze

Promet Banjalučke berze 246.307 KM

image Berza / Ilustracija

Na današnjem trgovanju na Banjalučkoj berzi ostvaren je promet od 246.307,43 KM, kroz 147 transakcija. Na službenom berzanskom tržištu lista B najveći promet je ostvaren akcijama Telekoma Srpske a.d. Banja Luka, a trgovalo se u iznosu od 8.446,62 KM, po prosječnoj cijeni od 1,69 KM po akciji.

Promet obveznicama iznosio je 163.604,52 KM. Najviše se trgovalo obveznicama Republika Srpska - izmirenje ratne štete 7 u vrijednosti od 70.616,64 KM. Prosječna cijena ovih obveznica ostvarila je pad od -0,04 posto. 
 
Od akcija zatvorenih investicionih fondova najveći promet je ostvaren akcijama ZIF Polara invest fonda a.d. Banja Luka, a trgovalo se u iznosu od 36.631,98 KM, po prosječnoj cijeni od 6,41 KM, što predstavlja rast cijene za 7,19 posto. 
 
Akcije dva fonda su ostvarile pad prosječne cijene, a gubitnik dana među fondovima su akcije ZIF Euroinvestment fond a.d. Banja Luka (-2,96 posto), i trgovalo se po prosječnoj cijeni od 10,18 KM. 
 
Od hartija od vrijednosti na slobodnom berzanskom tržištu najveći promet je ostvaren akcijama preduzeća Put GP a.d. Istočno Sarajevo, a trgovalo se u iznosu od 2.008,00 KM, po prosječnoj cijeni od 0,40 KM. 
 
Kod akcija na slobodnom berzanskom tržištu pad cijene zabilježile su samo akcije preduzeća Rafinerija nafte a.d. Brod i to od -5,88 posto i trgovalo se po cijeni od 0,064 KM po akciji, u vrijednosti od 87,49 KM. 
 
Vrijednost BIRS indeksa se smanjila za -0,22 posto i iznosi 803,74 poena, a vrijednost FIRS indeksa se povećala za 0,31 posto i iznosi 2.026,20 poena. 

 

(Biznis.ba/FENA)

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Priča o uspjehu

Violeta: Najbolji primjer kako vrijednim radom i inovacijama uspjeti u našim uslovima privređivanja

Kompanija Violeta iz Gruda vjerovatno je najpozitivnija poslovna priča u našoj zemlji u posljednjih petnaestak godina. Sami počeci su bili izazovni i teški, ali uz dobre i pravovremene poslovne odluke ubrzo su postali lideri u kategoriji higijenskih potrepština. Nedavno smo ih posjetili sa željom da saznamo tajnu njihovog uspjeha.