Nova imidž kampanja "Naša i snažna"

ASA Banka opredijeljena za razvoj bh. privrede i šire zajednice

image Foto: FENA

ASA Banka, koja pripada vodećem poslovnom sistemu ASA Prevent grupaciji, predstavila je danas novu imidž kampanju "Naša i snažna".

Prošle godine uspješno je završen proces pripajanja Moje banke Investiciono-komercijalnoj banci Zenica i stvorena je domaća banka - ASA Banka, a kako je rečeno, s ciljem stvaranja jake domaće banke.

Direktor  ove banke i predsjednik Uprave Samir Mustafić danas je na pres-konferenciji govorio o procesu nastanka i rebrandinga ASA Banke, rekavši da je ona spoj 60 godina bankarske tradicije i snage modernog poslovanja kao članica ASA Prevent grupacije.

Dodao je da je samim tim, kao domaća banka, opredijeljena da doprinese razvoju bh. privrede i šire zajednice.

- Korporativni slogan 'Naša i snažna' najbolje opisuje šta želimo značiti na tržišu. Ova banka ima resurse kao ljudske tako i kapitalne da bude značajan faktor razvoja bh. privrede i lokalne zajednice. Na nama je da jednim iskrenim nastupom doprinesemo razvoju naše države i kao članica unutar ASA Prevent grupacije opredijeljeni smo da bliskim kontaktom s klijentima i jakom ulogom koju moramo imati, zajedničkim snagama doprinosimo razvoju klijenata i da samim time banku pozicioniramo tamo gdje treba da bude - rekao je Mustafić.

Naglašava da je fokus na brzini i fleksibilnosti, istakavši da njihovi klijenti već sada to primijete.

- Oni koji ne primijete mi se nadamo da ćemo ponašanjem i i profesionalnošću dokazati da nam je stalo i zadobiti njihovo povjerenje - kazao je Mustafić.

Izvršni direktor i član Uprave Edin Mujagić govorio je o poslovnim planovima ASA Banke.

- Mi što pokušavamo ovom kampanjom kazati jeste da smo snažna banka. Prošlu godinu, nakon što smo prošli kroz zahtjevan proces spajanja,  završili smo pozitivnim rezultatom. Poslovali smo veoma dobro i završili smo s pozitivnim rezultatima. Svi finansijski pokazatelji govore da imamo potrebne predispozicije da napravimo odličan rezultat na tržištu - pojasnio je Mujagić.

Izvršni direktor za poslovne operacije i član Uprave Jasmin Spahić precizirao je da je fokus baziran na izvrsnosti u poslovnim procesima i jedino na taj način mogu ispuniti očekivanja klijenata i ostalih učesnika u poslovnom procesu.

- ASA Banka je nastala fuzijom Moje banke i Investiciono-komercijalne banke i kao takva nastavlja da radi. Cilj nam je razvijati tzv. korporativnu kulturu i na tome intenzivno radimo. Ona ima refleksiju na interne i eksterne procese banke, posebno na klijente - zaključio je Spahić.

Biznis.ba / FENA

Podijeli sa drugima

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Pošaljite komentar comment
Unesite kod sa slike:
  • email Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
  • Plain text Kao tekst


Priča sedmice

image
Bugojno

Mlivo: Život na selu je težak, ali nudi brojne mogućnosti

Brojni su primjeri ljudi koji su odlučili da napuste rodni kraj i selo te došli u grad gdje, smatraju, postoje bolji uvjeti za život njihovih porodica.